15.10.10

işim

işimden o kadar nefret ediyorum ki:

  1. gece ertesi gün işe gideceğimi bile bile, tek boş vaktim olduğu için elimden geldiği kadar geç yatıyorum.
  2. sabahları erken uyanmakten nefret ediyorum.
  3. servis beklemekten ve servisle yolculuk yapmaktan nefret ediyorum.
  4. kimseyle konuşmamak için serviste uyuyor numarası yapıyorum.
  5. güvenlik görevlisinin giriş ve çıkış saatimi not etmesinden nefret ediyorum.
  6. sabah kahvaltısında genel müdürün yüzünü görmekten nefret ediyorum.
  7. bilgisayarın düğmesine basmaktan nefret ediyorum.
  8. dosyalardan klasörlerden kalemlerden ataçlardan zımbalardan bilimum kırtasiye ekipmanından nefret ediyorum.
  9. ofis arkadaşlarımın boş boş konuşup şakalaşmalarından nefret ediyorum.
  10. personelin zevzekliklerinden nefret ediyorum.
  11. üsttekilere rapor yazmaktan nefret ediyorum.
  12. 0n kere uyardığım birini bir daha uyarmaktan nefret ediyorum.
  13. işime karışan çok bilmişlerden nefret ediyorum.
  14. "sen hiç birşey yapmıyorsun benim işimin yanında seninki de iş mi?" diyen gerizekalılardan nefret ediyorum.
  15. karşı cinsten birine selam verdiğim anda dedikodu çıkartan öküzlerden nefret ediyorum.
  16. aldığım maaşın yetmemesinden, üstüne üstlük maaşların gecikmesinden nefret ediyorum.
  17. dönüş servisinin habire yolu uzatmasından nefret ediyorum.



daha sayabilirim...

Hiç yorum yok: