15.6.11

İki Kadın Bir Adam - Dördüncü Bölüm

İçeri girip kızların masasına yöneldi. Ben de onu yakalamak için yerimden fırladım. İçimden bir ses Sami’nin çok büyük bir hata yapmak üzere olduğunu söylüyordu. Sami kızların birbirleriyle yakınlığını görünce sırıtmaya başladı ve adımlarını hızlandırdı. Masaya  ulaşmasına 2 metreden az kalmıştı ki kolundan yakaladım.
-Sami dur!
-Vay, abi merakına dayanamayıp sen de geldin değil mi? Nasıl planımı beğendin mi?
-Sami, cesaretini takdir ediyorum. Planını da anladım sanırım, ama olaylar istediğin gibi ilerlemedi. Kızlar……
-Nasıl ilerlemedi abi? Bak işte tam tahmin ettiğim gibi birbirleriyle iyice kaynaşmışlar. Büyük ihtimalle benden bahsediyorlar. Bırak beni gidiyorum!
Kolunu hızla kendine çekti ve masaya doğru seğirtti.
-Dur! Diye arkasından seslendim ama dinlemedi. Ne olur ne olmaz diye bende masanın yakınlarında bir yere konuşlandım.
-Merhaba bayanlar.
Dedi Sami suratında salak bir sırıtışla. Kızlar kafalarını kaldırdılar ve Sami’ye baktılar. İkisi birden benzer bir şaşırma tepkisi verdi. Söze ilk Esra girdi. Kızgın bir şekilde.
-Neredesin sen ya. Bekletiyorsun beni bu saate kadar!
Esra’nın dediklerini duyan Seren şaşırdı.
-Nasıl yani? Seni de mi bu adam davet etti?
Bunu duyan Sami’nin yüzü bir anda beyaza döndü. Daha sonra sinirlendi ve neler olduğunu anlamak için gözleri garsonu aradı. Tabi ki ortalarda garson falan yoktu.
Sanırım Sami, garsona, kızlara vermesi için notlar bırakmıştı. Belirli aralıklarla bu notları kızlara verip onların Sami’den hoşlanmalarını sağlayacaktı. Tabi ki böyle aptal bir şeyin kesinlikle olmayacağı aşikar idi. Bunu planlarsa, ancak Sami gibi bir salak planlardı ve bunu ancak en az kendisi kadar salak bir garsona yaptırabilirdi. Bu durumun sonucunu tahmin etmek hiç zor değil. Ancak kızların Sami’nin istediği şekilde yan yana oturması kafa karıştıran nokta olmuştu. Sami'nin kafası çok karışmıştı, garson yaptığı plana uymamıştı.  Ancak, neden kızlar yan yana oturuyorlardı ve arkadaş olmuşlardı?
Sami'nin ufak beyni bu sorularla uğraşırken kızların ona bakışları iyice kötüleşmeye başlamıştı.
Sami ne yapacağını ne diyeceğini bilemiyordu. Bir Serene dönüyor ona bir şeyler anlatıyor, ardından Esra’ya dönüp bir şeyler saçmalıyordu.
Seren bir anda ayağa fırladı.
-Ne ayaksın bilader sen! Diye bağırdı.

Hiç yorum yok: